Söndagen!

Vaknade, låg kvar i sängen halva dagen..
Sen kom min Marcus och hämtade mig!
Körde till lägenheten och hämtade de sista sakerna!

Sen hem till hans föräldrar..
Han stressade runt som en idiot hela kvällen och jag låg och tittade på "How I met your mother"!

Sen körde han hem mig till mamma..
Det var sista gången vi träffades innan han flyttar..
Jag lovade mig själv att vara stark, att inte gråta!
Upprepade för mig själv i säkert en halvtimme; Sanna, du är stark! Du klarar det här!
Men sen gick det bara inte mer och jag bröt ihop!
Inte så farligt som det har varit, men ändå!
Men vad ska man göra när sanningen hinner ifatt en?
Antar att detta var allt för mig idag!



XoXo, Sanna Håkansson!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0