Om drömmar ändå vore verklighet..

Ville verkligen inte gå upp imorse!
Det smärtade att vakna upp från drömmen jag drömde!
Om det ändå hade kunnat vara på riktigt..

Iallafall, hemsk morgon i största allmänhet och allt sket sig verkligen!
Väl i skolan så hade jag inga grejer alls med mig och jag orkade inte bry mig!
Sista lektionen var matte, prov!
Hej IG, Hejdå psykologdrömmar!

Bussen till Sölvesborg och vandra hem till Mormor och Rune!
Har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv så sen var jag tvungen att gå och lägga mig!
Sov i kanske två timmar sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Bokeslätt!
Pay and Jump där, Karolin och Lena hoppade Alex & Laxen!
Sen var Tina med där för den delen!

Sitter hemma nu, bränner Cougar Town så att jag slipper ha det på datorn eftersom att jag inte vill ta bort dem!
Vill ut och gå men alla är tråkiga och ingen orkar!
Förutom Anton, men han tittar på fotboll!
Så ja, tråkig!



XoXo, Sanna Håkansson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0