Marcus Åkesson, min kärlek!

Första gången jag såg dig tänkte jag direkt att honom ska jag ha,
Jag minns det som igår men det är ändå så långt bort!
Första gången du tog mig i dina armar, jag kände hur rätt det var redan då.
Det pirrar forfarande i hela min kropp när du rör vid mig!
Jag är så stolt över att du är min och jag vill skrika ut till hela världen att det här,
Det här är MIN pojkvän!
Du har fått mig att se på livet på ett nytt sätt,
Du har fått mig att älska livet!
Jag har aldrig träffat någon så underbar som du!
När jag är med dig känner jag mig värdefull, som om jag betyder något!
Jag är inte van vid att någon får mig att känna så!
Bara av att tänka på dig gör att jag blir helt varm inombords!
Att få somna med dina armar runt mig, det gör mig hel..
Mina känslor för dig är så otroligt starka att det inte finns ord tillräckligt stora för att
beskriva vad jag känner för dig!
Men en sak vet jag,
Jag älskar dig Marcus!



XoXo, Sanna Håkansson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0