Måndagen!

Sov ingenting på natten utan bara låg vaken och tänkte och var väldigt, väldigt ledsen!
Så blev ingen skola för min del utan sov på förmiddagen!
Sen tyckte André och mamma att jag inte skulle sitta inne och deppa mer..
Så André hämtade mig för en fotorunda och lite skitsnack!

Började i Tosteberga, sen hällevik, siretorp, sölvesborg, bäckaskog, österslöv, kristianstad sen hamnade vi helt plötsligt i Malmö på Andrés mammas jobb!

Blev en riktigt roadtrip och det var bra för mig för fick lite annat att tänka på!

Fast, jag saknar mitt hjärta så otroligt mycket..
Kan inte ens beskriva känslan!
Jag älskar min Marcus Åkesson!



XoXo, Sanna Håkansson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0