Lördagen!

Blev väckta klockan sex imorse med en massa stim och sånt!
Sen somnade vi om igen!

Upp och käka frukost och sen dunka lite musik innan Natalia och hennes familj skulle in till stan!
Jag handlade upp mina sista slantar i fredags så kunde inte följa med!
Så de körde mig hem och jag kladdade lite med allt möjligt!

Klockan tre blev det kalas för Mysan!
Hur trevligt som helst och vi blev kvar där till efter sju!
Det gillades!

Väl hemma var jag bara innanför dörren och vände för sen kom min Marcus och hämtade mig!
Hem till hans föräldrar och se lite filmer, men han sov mest hela tiden!
Fast det gjorde inte så mycket!
Jag är mer än nöjd sålänge jag har honom nära mig och han håller om mig!

Klockan 00.38 började jag försöka få liv i honom eftersom att jag var tvungen att sova hemma för att passa syster imorgon!
Dock fick jag inte upp honon fören 01.13 och då fick jag leta fram kläder och grejer till honom med!
Så söt är han när han är trött min lilla pojk! =)
Eller ja, det är han alltid!



XoXo, Sanna Håkansson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0