Fredagen!

I fredags var jag i skolan tills jag slutade halv fyra!
Sen blev det hem och äta lite o chilla!
Fick sjukt ont i huvudet..

Sen kom Natalia hit eftersom att vi hört rykten om att det var fest hos en kille i närheten!
Vilket visade sig vara ett falskt rykte så vi fick dra till Bromölla istället!
Men innan dess fixade jag Nattans naglar, hon blev sjukt nöjd vilket jag tyckte var kul!
Väl i bromölla hamnade vi hos Gabbe med lite folk sen vidare ner till Royal Thai!

Men där var drygt och jag hade ont i huvudet och varken jag eller Nattan drack..
Så hennes mamma kom och hämtade oss så vi åkte hem till henne och sov istället!



XoXo, Sanna Håkansson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0