The big bomb!

Ligger nu nerkrupen i sängen i ett par mysiga joggingbyxor och "mot knark"-tröjan som jag fick i min goodiebag igår när jag och Kempe var på bio-kväll med röda mattan och grejer!

Jag har en stor "bomb" att släppa, men jag tror jag väntar med det ett tag så att det inte blir en massa snack.
Men jag kan avslöja att jag har tagit ett beslut som är väldigt viktigt för mig och mitt liv!
Mamma & Kempe är de enda som vet hittills.

What ever, hade tråkigt ikväll så jag lekte lite med smink och fotade lite.
Sminket blev bra men dock inte bilderna för orkade inte anstränga mig för att få till det.
Körde en liten "vinter make up" nu när det ligger snö överallt här.

För övrigt så har nog alla haft ganska kul åt mig idag.
Orkade inte vänta på bussen hem igår efter bion så sov hos Kempe.
Hade dock inga andra skor med mig, så fick bli högklackat i skolan!
Sulorna på mina älskade skor, är blankslitna och det hade snöat hela natten..
Så gissa om jag gled?



XoXo, Sanna Håkansson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0