Plugg..

Nu är klockan fem i elva och jag ska faktiskt ägna en stund åt att plugga..
Känner att det behövs just nu.
Imorgon går jag förövrigt från nio på morgonen till halv fem och vi ska ha teater hela dagen..
Jag kommer antagligen svimma eller något.
Jag är inte van och när det blir enformigt så brukar jag ha svårt för att hålla ögonen öppna.
Men ja, jag har inte mycket till val sååå.

Ska även börja skriva mitt CV imorgon med.
Till vad får vi se om jag någonsin kommer att avslöja..
Men ska bli spännande att få mitt svar sen!

Nu ska jag sätta igång med pluggandet, sen blir det väl att sova antar jag!
Så godnatt, mina kära läsare!




Kommentarer
Postat av: bettybooze

nu är dagens blogg utsedd, kika ifall det blev du.

krams <3

2010-11-29 @ 23:27:47
URL: http://bettybooze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0