Friday, I'm in love!

Fredag..
Skolan var.. random?
Jag var mer flummig än vanligt och Mari hade nog jävligt kul åt mig!
Har för övrigt haft prov i matte B, sannolikhetslära och jag tror faktiskt att jag blir godkänd för en gångs skulle eftersom att det kändes okej!
Sen har Åsa och Mari även dumförklarat mig eftersom att jag tycker att myteri borde ha någonting med mytomani eller mytologi att göra!

Kvällen kommer antagligen att spenderas hemma om ingen känner för att komma och hämta mig och göra något då jag inte orkar till Bromölla och tillbaka i kylan!
Syster har kalas här hemma så lär vara liv och rörelse hela kvällen!



XoXo, Sanna Håkansson!





Kommentarer
Postat av: Julclaude

fin bild!

2010-11-26 @ 19:33:32
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Liinnzan (@bdb)

Jag gillar din sminkning :D

Ville bara säga det ^W^



Hur har du gjort den? :o

2010-11-26 @ 19:43:27
Postat av: Sanna!

Tack så mycket! =)

Jag har tagit blå ögonskugga med glitter över halva ögonlocket, sedan hitt på resten och i mitten av det blåa!

Även den vita ögonskuggan innehåller glitter.

Sedan tog jag blå dipliner och gjorde ett streck vid franskanten och lite på ögonfransarna för en blåglittrig effekt!

Sedan avslutade jag med blå kajal penna i ytterkanten av ögat och vit i innerkanten!



Följ mig gärna! =)

2010-11-26 @ 20:13:13
URL: http://sannahakansson.blogg.se/
Postat av: MAAAAAAAAAAAAARI

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

"Mari, vet du vad myteri betyder?!" ´

hahahahahhahahaha tji på dig Sanna! och du var superflumig och det var awesome! <3

2010-11-26 @ 21:14:04
Postat av: Anonym

Nice som fan faktiskt :)

2010-11-28 @ 03:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0