Första advent och fortfarande nostalgi!

Första advent är väl inte direkt någonting jag brukar fira eller så.
Men idag begav jag mig till Böckmans och åt middag med mamma & syster.
Sedan körde vi upp till mammas jobb där jag passade på att spela lite piano.
Sen vidare till kyrkan, faktiskt.

Nu ligger jag hemma i sängen med datorn och tycker att Tobbe kan höra av sig nu (bara så att han vet!) så att vi kan ut och leka med bilen.

Lyssnar fortfarande på min nostalgi och gillar det stenhårt.

För övrigt så saknar jag min Jossä en jättemassa.
Så vi kör på en snyggbild på oss idag.
Ni gillar hennes mun och ni gillar min näsa.
pössen!





Kommentarer
Postat av: DjoUSsE

Me R miSSiNg u 2 very mucHo <3

Förövrig väldigt snygg bild! :D haha

2010-11-28 @ 22:05:02
Postat av: Eric KILLBLOGG!

ah jag köpte en här om dagen!

den va riktigt skönt att ha på sig när man gick till bussen imorgon i ungefär 11 minus grader! ;)

2010-11-29 @ 20:52:23
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0