Duktig Sanna!

Jag har faktiskt blivit duktig nu.
Min fadder, Anna tipsade mig om två olika fotografer och två killar som gör reklamfilmer som hon tyckte att jag borde kontakta och jag gjorde det faktiskt med en gång!
Jag som brukar slöa när det gäller sådant.

För övrigt har jag fått utslag på händerna och upp på armarna.
Allergi, antar jag..
Bara det att jag inte kan komma på vad för något med äppel jag har använt.
Brukar reagera på tvättmedel, tvål och om jag äter äppel.
Men inget av det har jag gjort.
Jag antar att det försvinner snart och mamma har något grejs jag ska smörja in det med så.

Tänkte gå ut och fotografera lite med så fort kamerabatteriet är färdigladdat.
Sen ikväll ska det sjungas på luciagänget!



XoXo, Sanna Håkansson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0