Dag 01 – Presentera mig själv!

Tjabba, Tjena, Hallå!
Sanna Eleonore Håkansson var namnet då va..
Ska kanske ta allt från början dårå.
Föddes på Bb i Kristianstad den 21 Juni 1993..
Med andra är jag sjutton, snart arton år.
Fast nu känner jag att vi kortar ner det här ändå och inte överdriver på längden.
Jag bor i ett himmelsblått hus i Nymölla som ligger.. ehm.. mitt i ingenstans!
Fast ah, utanför Bromölla dårå.
Bor med min mamma, hund och två katter.
Varannan vecka bor även min syster Tilde här.

Går i skola i Kristianstad.
C4, Estetiska Teater Programmet.
Andra året.
Min klass heter ES2D men vi är ihopslagna med en SP klass.
Så vi är ES2D/SP2A.
Och i den kära SP klassen går världens bästa Kempe och så klart Magdalena!
Så tur är väl det.

Mina intressen är Hästarna som jag hållt på med sedan jag var fyra år och även allt som har med foto att göra, framför som bakom kameran trivs jag som fisken i vatten.


Men nu börjar strax Ung och Bortskämd, så bye my lovers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0