Onsdag!

Min magkatarr har blivit värre igen, drygt som satan!

Men ja, skolan idag..
Först matte en stund.
Sen Tema-arbetet!
Vi bytte tema och nu flyter det verkligen på!
Känns skönt!

Efter skolan gick jag och mötte DC och Rasmus!
Passade henne en stund!
Sen hem till Rasmus med Bruno med!
Lite tv-tittande och skitsnack!

Sen kom Freddi o Gabbe o hämtade mig!
Vi körde o hämtade Robin i färlöv och körde honom hem!
Sen körde vi ut Macke till Jeppe!
Satt där o snackade o tittade på nårra sjuka youtube-klipp en stund!
Sen körde Freddi hem mig!

Nu ligger jag i sängen!
Är sjukt trött så ska strax sova!

För övrigt så har Lillen nu döpt om mig till Liten! ;)

Orkar inte lägga in alla bilder vi tagit idag!
Men de kommer såsmåningom!


XoXo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0