Dagen som gått!

Idag på lunchen gick jag, Rasmus och Macke till parken med DC så att hon fick busa av sig!
Så go är hon, busade som fan med henne och tillslut brottade Rasmus ner mig i snön och DC-snuttan kom studsandes och hoppade på mig och tyckte att hon var duktig som vann över mig!
När jag rest mig upp och borstat bort den mesta av snön kollar jag på klockan och ser att jag inte har lång tid på mig innan jag börjar!
Så vi börjar allihop att vandra bort till min skola!

Hade svenska & samhällskunskap ett par timmar men vi fick sluta en timme tidigare eftersom att vi ändå inte hittade någon fakta om 2012!
Hanna skulle ringa en präst som kunde mycket om sånt och vi andra skulle leta mer fakta, men jag har då inte lyckats iallafall!

När jag slutat gick jag o mötte dem igen!
Snackade en massa och hade det trevligt!
Tina var oxå med!
Sen efter ett tag kom Amelie med en massa godis!
Åt inte så mycket, men tog med mig lite mörk choklad hem!

När jag sedan skulle gå till bussen ville DC följa med mig hem!
För hon gick efter mig tills kopplet tog slut då hon försökte fortsätta utan framgång!

När jag kom hem blev det att vänta på maten sen storstädning!
Efter det en dusch och föna+platta håret!
Så nu ska jag sova hade jag tänkt!

Imorgon ska jag vara hundvakt eftersom att Rasmus ska på möte!
Så jag och lilla DC ska ligga hemma hos honom o slappa framför tvn!

Förövrigt så fick min keps sig en liten upplevelse idag..
Den vet nu mera i detalj hur en soptunna känns, ser ut och luktar på insidan!
TACK SÅ MYCKET RASMUS!!!!! :O
Men fick iallafall ha hans keps tills han skaffat en ny till mig!


Natti och sov gott så höres vi imorgon!
"chacha bloggen!"










XoXo!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0