Stallet!

Igår hängde jag med mamma till stallet när hon skulle träna!
Jag och Malin käkade Kladdkaka!
Men hon stack nästan direkt så jag mös med min Cleobebis i ca. 45 minuter!
Vi kelade väldigt mycket!
Snackade med Martina oxå!
Hon kan verkligen göra mig glad med sina kommentarer om mig och älskling! :)

Här kommer lite bilder! :)
Några är tagna av Malin och några har jag faktiskt tagit själv! =)





             - pussas på ryggen!




                - Puss!



                  - Slicka i händerna! (det bästa han vet!)
                     Sen blev det en massa slickande i hela mitt ansikte med! :)




             - Puss!




              - Puss!




JAG ÄLSKAR CLEO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0