Promenad i Bromölla!

Nu har jag och Adam varit ute och promenerat i ca. två och en halv timme!
Våldsamma diskutioner om allt mellan himmel och jord!
Bland annat om grodor med långa och starka bakben..
Och jag VET att jag hade rätt!
För det har jag alltid, så det är bara för honom att erkänna att han har fel!
haha :)
Vi gick en runda och jag hade kameran i högsta hugg halva rundan och blev skitsur mest hela tiden för att bilderna inte ville bli bra!
Offrade mig genom att sitta på knä i jeans på den snötäckta marken och även sitta på rumpan på staty-sälarnas huvud!

Vardagskvällar i bromölla är stendöda!
Inte en levande själ utomhus förutom folk som rastar sina hundar!
Medans helgerna är fulla med slagsmål i gathörn och polisbilar i full rörelse!
Det låter som ett hemskt samhälle man inte skulle våga gå ut själv i om kvällarna!
Bromölla må vara sveriges kriminellaste håla, men så hemskt är det faktiskt inte!
Visserligen mycket idioter som slåss på fyllan och hälften är missbrukare på ett eller annat sätt!
Men nästan alla är trevliga ändå!
Du behöver inte vara rädd att bli påhoppad på gatan här inte!





             - ödlorna på torget




        
              - ännu en bild på bromöllas något annorlunda stolthet.



                 - torget.



               - bromölla har även världens minsta galleri.



               - och sveriges finaste & bästa biograf 2001.



               - och små "bullerby" hus.


Tack för mig!




Kommentarer
Postat av: Adam

Jag hade det väldigt trevligt när jag fick snacka av mig lite med dig, det är något vi verkligen får göra fler gånger, men nästa gång får du ta med dig ett stativ så du inte får tankar på att sparka ner staket som du kan använda för att stötta kameran.



Och jag kan inget annat än att hålla med dig om att Bromölla inte är så farligt, "hålan" är faktiskt ganska fin när det ligger lite snö och gatorna är tomma på bilar.



Nej nu börjar det bli en alldeles för lång kommentar tack för kvällen och nej en grodjävel kan inte hoppa 2 meter ;) kram / Adam

2010-01-06 @ 01:00:34
Postat av: jocke (:

Haha håller med händer aldrig något i bromölla het dött :o

2010-01-06 @ 16:59:02
Postat av: Marina

jättefina bilder :)

2010-01-07 @ 11:02:08
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0