Misstolkande!

Sanna är bäst på att misstolka folk!
och det kan ibland bli väldigt pinsamt eftersom att jag alltid vänder positiva saker till något negativt!
fast det har jag ju dock lärt mig av mästaren i misstolkning!
men jag kan till skillnad från den personen lyssna på den riktiga innebörden utan att skrika en massa och bara slåss!
även om jag med kan bli våldsam ibland, men inte över småsaker!
men jag är liten så jag gör väl inte så stor skada när jag blir arg, antar jag!
163,5 cm lång.. det är inte allt för mycket!
men jag fyller snart 17år.. tänk sjutton.. SJUTTON år!
det låter fel att säga att jag är sjutton år!!
jag borde nog vara sexton resten av mitt liv, känns som att jag passar att vara sexton!
men vad vet jag, ni kanske tycker att jag borde vara sjutton?
hur som helst så kan jag ju inte göra något åt det faktum att jag blir äldre!
konstig diskussion det här blev med migsjälv!
jaja, ska sluta tragga!

och jag bjuder på en cambild!
puss på den va! ;*


Kommentarer
Postat av: Me

Testa att vara 41 å snart fylla 42 :(



Jag passar också att vara 16 resten av livet, eller 25 kanske ;-)

2010-01-07 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0