KLADDKAKA!

Idag ska Malin göra ett nytt försök på att baka kladdkaka!
Sist blev det.. minder lyckat om vi säger så!
Men det var gott ändå!
Så nu återstår det att se om hon lyckas få med sig en KLADDKAKA till stallet,
Eller om det blir något helt annat!
Med Malin vet man aldrig!

Men det gör inte så mycket, för hon är min bästa vän hur kass hon än är på att baka!
Lilla fjantMalin med allt bling-bling! :D
Och hennes hästsaker blir alltid offer när jag ska träna..
Eftersom att hon har sagt att jag får låna vad jag vill!
Hennes Tretorn stövlar är mitt favorit "låneobjekt" utan tvekan!
Men med eller utan saker.. Malin ställer alltid upp & man kan lita på henne i alla väder!
Det är det som är det bästa med henne!
Och så har hon sämst humor och är alltid glad!
Jag älskar henne, bara så ni vet! <3







PUSS!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar den bilden :P visar nog bäst hur malin är XD

2010-01-04 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0