Idoler!

Jag och Malin har nu diskuterat en jäkla massa om idoler och förebilder..
Hon avgudar Hannah Montana/Miley Cyrus!
Och Anna Wiberg älskar Anna Anka!
Och jag håller mig till min Paris Hilton!

Vi kom fram till att Anna Anka måste vara mest blåst!
Med tanke på vad hon står för och att hon i princip snackar skit om sig själv!
Och hon kommer med dumma kommentarer!
Fast sen kom vi med hjälp av Anna W's hjälp fram till att de är nästan lite lika..
Det är lite skrämmande!

Vad det gäller Miley Cyrus har vi väldigt delade meningar!
Men jag anser att hon är känd som "Hannah Montana", som är en "disneyfigur".
Och jag tycker faktiskt inte att det är så hemskt speciellt eller så!
Och tycker även att hon har inte behövt jobba sig upp på toppen tillskillnad från de flesta andra artister!
Även här är det lite skrämmande.. Eftersom att Malin blir mer och mer lik Miley!

Angående Paris Hilton så har jag ju fått klagomål av er innan!
Men jag står fast vid att hon är en bra förebild på många sätt, även om hon har sina dåliga sidor!
Men det har då alla..
Hon är en otroligt vacker kvinna som vet om det, inte för mycket och inte för lite!
Jag har mycket fler förebilder än henne!
Men hon är en av de få levande!
Annars tycker jag att Marilyn Monroe är/var den perfekta kvinnan!
Det är perfektiom om något!


Nog pratat om idoler och förebilder!!


Jag och Malin har nu pratat i telefon i runt 1,5 timme!
samtidigt som vi hade cam-samtal!
Mycket trevligt!
Hon visade upp sina fina häst-tapeter som hon haft sen hon var tre.. haha!
Vi räknade även våra rosetter och Malin har fem mer än mig!!!
Och så upptäckte vi att vi har nästan likadana sängar!
Sen blev Mallan trött och ville nana!
Och gav även mig order om att sova..
Men det gick ju som det gick!





            - Sanna & Gammelnalle <3
 
                 - Malin & Hundis <3





TACK FÖR MIG :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0