Hopptävling!

Hopptävling idag, första gången jag tävlade någon annan än Cleo på evigheter!
Och idag startade jag och Zigge i 90cm!
Ni kan gissa om jag var nervös!

Men iallafall, han gick riktigt fint och hoppade allt!
Dock ett riv på första för att han hoppade lite snett (vilket ni kan se på en av bilderna nedan).
Men jag är otroligt nöjd med tanke på att han inte är speciellt gammal o det var vår första tävling tillsammans!
Jag tror att det kommer att bli flera framöver faktiskt!

Vill även gratulera Carolina & Amy för tredje platsen i LD, ponny!
deras första placering tillsammans!
Grattis Carro! :)


foto ; Cornelia Müller



   - hinder nummer ett! 
     ni ser själva att det blev snett.
    hindret ligger på 80 just för att det är #1.




     - hinder nummer tre.
       här kom vi lite bättre.




     - hinder nummer fyra.
       här kom vi lite nära..
       men han hoppar fint ändå.


Kommentarer
Postat av: Carro

tack :) nästa gång ska jag fota och titta även om det innebär att jag måste rymma från celles framridning :P

2010-01-03 @ 21:13:06
Postat av: Sanna Håkansson

Haha, det låter bra! ;)

2010-01-03 @ 21:23:34
URL: http://sannahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0