Filmkväll med Jocke!

Gårdagen var till en början otroligt tråkig!
Så jag & Jocke gick till maxi och köpte massa gott,
jag körde på min älskade pepsi och ben & jerry's,
medans jocke körde på tråkig cola!
vi smällde lite air-bombs o smällare på vägen hem till honom!
där hemma satt emil och ockuperade datorn så vi slog oss ner i soffan och tittade på cops!
snacka om att en bitter kärring hade ringt om onödiga grejor!
hon tyckte inte om att barnen spelade basket på sin egen trädgård o lite på gatan!
för de kunde ju slå i huvudet i hennes stenar!
så snuten började spela med ungarna istället, de gillade vi!!

sen ringde emils telefon o han drog iväg!
och vi tittade på green street hooligans!
den är typ, världsklass!
så om ni inte sett den så måste ni verkligen göra det!
slänger in en trailer på den oxå! :)

När den var slut, så blev det tvåan också!
Inte alls lika bra, men den var väl duglig!
men den är ingenting som rekomenderas!







Jocke!

        - Jocke.

Ben & Jerry's

             - Hihi, nyttig sanna ^^








XoXo ♥





Kommentarer
Postat av: jocke

Självklart slänger du in en bild på mig -.- xD

2010-01-07 @ 14:16:03
Postat av: Marina

åååååh gud vad sugen jag blir på b&j's nu! älskar choclate brownie fudge eller den :333

2010-01-07 @ 17:00:30
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: det är inte sant! :o men tack sötnos :)

2010-01-07 @ 17:51:48
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0