Dag 10– Den här veckan

Denna veckan har varit sjukt stressig och kommer att fortsätta vara det.
Därför vill jag nog hellre skriva om hur jag tror att nästa vecka kommer att bli, så det gör jag.

På måndag blir det Lucia på en massa företag och äldreboenden i Bromölla och Näsum.
Tisdag blir det träning i Olofström om jag hinner hem från skolan till att åka med Sara dit.
Onsdag hänger jag på Mari hem till Hässleholm efter skolan och lagar mat hos dem och sedan fixar deras datorer till dem, sen blir det fika på Chico med Krille.
Torsdag vet jag inte än, men sova hos Kempe kanske?
Helgen blir helt fullspäckad med party för hela slanten.. Härligt!

Gammal och suddig bild! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0