Dag 04 – Min dag - Update!

Gick upp imorse och duschade, började sedan titta på Ocean's Eleven tills datorn dog av överhettning..
Åkte till skolan och köpte en skolkatalog.
Kan inte hjälpa att jag ser så stel ut där eftersom att fotografen bad mig stå på tå eftersom att jag är så liten.
Sedan hade jag Psykologi i tre timmar.
När jag slutade gick jag och Emelie till bussen och inne på resecentrum känner jag hur någon tar tag i min rumpa och klämmer till, jag flyger en meter upp i luften och skriker till..
Så visar det sig att det bara var Magdalena, mitt favoritmongo.
Iallafall, tog bussen till Bromölla där mamma hämtade upp mig och körde till Thaivagnen för att köpa mat men vi kom för sent och hon hade ingenting kvar direkt så ja, vi fick vad som blev kvar.
Körde till hennes jobb och åt det eftersom att det var där jag skulle sjunga sen.

Efter att jag ätit kom halva luciagänget och vi övade stämmor och 45 min senare kom resten också!
Det gick bra, tycker jag.
När jag kom hem så kom Pontus direkt och hämtade mig sedan körde vi och hämtade Gabbe och de krängde lite pizza innan vi körde ner till Royal Thai och spelade.
Sen hem igen och nu sitter jag här, ska snart se på Ocean's Eleven igen!

Bjuder på min luciabild tagen av Fotografen Serny!




Kommentarer
Postat av: Eric KILLBLOGG!

tack desamma du! :D

2010-12-05 @ 20:34:40
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0