Suck...

En del personer växer visst aldrig upp..
Det är väldigt häftigt att käfta över internet, tycker ni inte det?
Och skriva en massa struntprat om en relativt oskyldig person!
Och dessutom nämna namn!
Så otroligt moget tycker jag..
Och dessutom gå på personens vänner och snacka en massa!
Men jag säger såhär:
Brudar, ska ni käfta med mig.. Så lär er för helvete att stava först!
Puss på er med!


Ska strax slänga mig i duschen sen blir det att cykla hem till Linkan,
Ska umgås med Becka och hon ska färga mitt hår! :)

Ha det gött! (Y)


Kommentarer
Postat av: bax

Jag håller med dig, det är fult men sitta bakom skärmen man känner sig tuff och vågar käfta men vad händer när dom möts i verkligheten, Så mitt råd prata ut öga mot öga.

2009-10-17 @ 08:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0