Första riktiga inlägget kommer här!

Nu har jag och Josse suttit och diskuterat ang. Lucian i bromölla!
Förra året blev som de flesta säkert vet Josse lucian.
Och vi tänkte att det hade varit kul att hålla titeln inom släkten!
Men så långt har inte jag tänkt och har alltså inte sökt!
Så jag får väl ta och söka nästa år istället!
Lovar ni att rösta på mig? ;)

Jag kom även att tänka på att jag var Gualöv kyrkas första lucia någonsin och Hans tyckte att det var så fint att det blivit en tradition i båda kyrkorna nu istället för i bara Ivetofta!

Tack och Hej!

Sanna Eleonore Håkansson


Kommentarer
Postat av: bax

Visst du för min röst utan tvekan.

2009-10-17 @ 08:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0