Förebilder!


Paris Hilton

När jag var yngre var min absoluta förebild Paris Hilton!
Och det var alltid en massa gnäll om det, för hon var minsann ingen bra förebild som bara söp och blablabla!
Joja, det är sant såklart!
Men vem har sagt att en förebild måste stämma in i ens drömmar till 100%?
Jag anser att Paris är en otroligt vacker kvinna med fina former!
Hon verkar vara trevlig tycker jag!
Jag menar, vem är inte otrevlig mot folk de inte tycker om och mot alla paparazzis?
Det är synd att så många människor nedverderar henne pågrund av bilder, filmer och skvaller!
Visst tycker även jag att det är väldigt fel att spela in en sex-video med sin pojkvän!
Även otroligt dumt att lite SÅ mycket på en person!
Jag skulle aldrig göra det själv så att ni inte tror det!
Och nu har hon redan gjort det och kan inte göra det ogjort hur gärna hon än skulle vilja!
Så sluta klanka ner på henne om det!

TACK OCH HEJ.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0