En droppe i havet, Ett sandkorn på stranden!

Eller typ ett träd i skogen!

Jag ska inte bry mig mera, vet inte ens om jag gör det nu!
Det är klart att det finns känslor, men jag vill inte mer nu..!
Tröttnat ordentligt på det nu så jag klarar mig bra!
Och jag ska vara singel ett tag nu!
Jag säger inte att allt som gjort att jag tröttnat är hans fel!
För det är vi båda två som ställt till det här, vi passar inte ihop och så är det bara!
Olika åsikter om allt så det är nog lika bra såhär!
Dock är det synd att vi förlorar vår vänskap, och det tar jag på mig skulden för!
För det är enbart mitt fel, och även om jag inte borde ta på mig all skit för det, så gör jag det!
Men en plats i mitt hjärta kommer han nog alltid att ha, och jag står för vad jag gjort även om jag ångrar det!
Jag är stolt över att en gång ha fått vara en del av hans liv och jag är även mycket tacksam för det!
Har nog aldrig älskat en person så mycket som jag älskat honom!
Men nu känns det inte som att jag heller vill mer!
Äntligen, måste jag faktiskt säga!
Eftersom att det varit slut i en månad och jag har gråtit mestadels av tiden!
Jag är stolt över att jag klarat det med tanke på hur dåligt jag mått över det hela!
Det finns så många fler bra och underbara killar där ute!
Även om han var den bästa för mig, så finns det så otroligt många fler bra killar!
Men tänker som sagt vara singel ett tag till, iallafall tills jag hittar någon jag verkligen tycker otroligt mycket om!
Innan jag o han blev tillsammans var jag singel i två år ungifär, och jag led inte av det!
Jag trivdes ganska bra faktiskt!
Trivdes dock bättre med honom, men sånt är livet!

Skönt att få skriva av sig lite!

Tack till er som läser!
Skriv gärna en kommentar!





Sanna Eleonore Håkansson

Kommentarer
Postat av: Helenius

Det kommer bli skitbra sanna :) Du har hela livet framför dig och du kommer ha många fler bottnar och toppar, men det är dom som gör livet värt o leva :)

2009-10-19 @ 00:15:57
Postat av: Vicki

Finns här för dig gumman , oavsett vad som händer ,. Kom ihåg det <3<3

2009-10-19 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0