Dagen som gått!

Idag började dagen med att jag tog bussen in till skolan och väl framme får vi veta att vi inte ska ha några lektioner!
Så halva klassen gick ner till Tivoliparken och chillade sjukt mycket!
Varmt och nice, dock lite för varmt tillslut!
Treorna hade även sin skattjakt idag så det var mycket kul folk att titta på!

Efter ett par timmar kom Baby med och chillade järnet med oss ett tag!
Sen när han skulle sticka drog jag hem!
Körde lite inlines och duschade..
Sen kom baby och hämtade mig igen!
Hem till honom och såg på film, sen hem här!
Bäst är han!

Bjuder på en film från idag!
Finns mer att se på min "kanal" på youtube om man känner för det!






XoXo, Sanna Håkansson!




Kommentarer
Postat av: Zoofie

Sv; haha typ en av de få gångerna jag skickat siimii också x'D hahah. Men kul :)

2010-08-28 @ 17:53:12
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0