Ursäkta!

Jag måste verkligen be om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera på senaste tiden!
Har helt enkelt inte haft tid och inte tänkt på det!
Så här är min ursäkt!

Nu lovar jag att bli mycket bättre på att uppdatera så ofta som möjligt!
Ska även lägga in mer musiktips mm.
Kommer minst ett musiktips redan lite senare idag, det lovar jag!

Min helg har varit toppenbra med fest & mys!
Idag har jag varit ledig från skolan så har sovit i Sölvesborg inatt,
Mycket trevligt!!

För mina göteborgsvänner,
nu släpper jag nyheten..
Det blir att jag kommer upp på sportlovet!
Ska på Göteborgs Horseshow,
Så de som vill ses kan slå en pling så ska jag se vad vi kan göra åt saken!


XoXo!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du är förlåten för denhär gången ;)

2010-02-02 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0