OnsdagKväll!

Kom precis hem från min favoritCalle!

Innan idag träffade jag Vicki en stund o snackade lite!
Tack för att du finns stumpan!

Åkte till Calle vid femtiden!
Vi har asgarvat enda sedan dess!
Fast vi vet inte åt vad..
Men något måste ha varit väldigt kul och det är väl huvudsaken, eller?

Ligger i sängen i världens största tröja nu!
Calle tyckte att jag skulle ha den, för att jag är så jävla liten!
Och den är typ tre mil för stor!
Men den är mys..
Och luktar Calle!

Ska sova om en liten stund tänkte jag..
Med tanke på att jag börjar tidigt nu igen!

På bussen hem från Sölvesborg träffade jag Valle!
Fett längesen, så vi snackade en stund!
Trevligt!





XoXo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0