kkkkallt!

Idag har jag umgåtts med favorit-Maggis hela dagen!
Tog bussen från stan hem till mig 16.15!
Sen hem och bytte om!
Vandrade till Maxi..
Köpte Pepsi, Bearnaisechips och tzatziki för mina pengar!
Mötte Mathias där,
Han gav oss en tjuga för att köpa cola med!
Haha, trots att jag hade råd med det också!
Men man bugar och bockar!
Gick hem i snöovädret igen..

När vi kom hem till mig drog vi igång OC och krängde en jäkla massa!
Sen ville Calle att vi skulle komma till honom en stund!
Så tog nästa buss dit!
Jag satt o sjöng som en idiot för Mäg på bussen!
Haha, alla måste trott att jag var dum i huvudet..
Fast de ha förmodligen ganska rätt!

När vi kom till Calle blev det tv och mys med alla katter!
När jag och Mäg skulle ta tåget hem, så vandrade vi ner till stationen!
På vägen dit hann vi busa ganska mycket i snön och jag o Maggis lyckades med en supersnygg skallning av misstag!
När vi väl var framme vid stationen så skulle tåget gå 22.52!
Och det var sent.. väldigt sent!
Stationen låstes 23.00!
Stod ute och frös..

Träffade en chill snubbe som tydligen varit lärare på Dala Södra för nio år sedan!
Snackade med honom hela tiden!
Vi kollade på klockan och den bara gick o gick!
Sen brottades jag o baby en stund i snön, mys!

Tåget kom in på stationen 00.04 och vi hoppade på!
Var i bromölla 00.11..
Sen var det bara att påbörja vandringen hemåt i snöstormen!

Ligger nu på soffan i Calles stora tröja o bara tar det lugnt!
Funderar allvarligt talat på att gå och lägga mig..
Riktigt trött!


Saknar redan min babe!
Så puss på honom för att han är bäst!



- Kall bild!







XoXo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0