Godnatt!

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket och försöka sova!
Jag börjar bli riktigt nervös nu!
Hade inte varit några problem om jag hade haft massor med repliker och sånt!
Men det är just det att jag ska dansa!
Och kan dessutom inte hela dansen och genrepet är imorgon!

Så vi har bestämt att vi ska ses halv nio trots att vi inte har det förens halv två!
Andrea ska banka in dansen i huvudet på mig och vi ska banka in musiken i huvudet på de som spelar musik!

Skådespelandet kommer jag att fixa med förbundna ögon!
Har bara två repliker!
Hade gärna haft fler, men tog själv på mig rollen!
Vilket gör att jag måste dansa med..
Det ser jag absolut inte fram emot!
Så alla ni som kommer att se den..
Close your eyes, när jag gör det!

Love or Lie, heter den om ni ville veta!
Själva uppsättningen då alltså!


Slänger in en bild på syster!
Natti!





XoXo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0