Facebook-grupper!

Måste bara skriva av mig lite!
Tycker det har gått för långt med grupperna på facebook nu..
När man märker att 12 av ens vänner har gått med i gruppen  "Vi som har störda ex" så börjar man undra vart detta är påväg!

Jag anser att även om du har ett ex som är "störd" så behöver du inte gå ut med detta inför hela världen.
Förmodligen har du en gång älskat personen i fråga och då känns det bara så fruktansvärt fel att hänga ut honom/henne på ett sådant sett!
Då säger du att det tog slut av en anledning.
Då säger jag att du borde prova se det ur ditt ex perspektiv och fundera på hur du själv betett dig!
Det är sällan bara en persons fel och som min mormor alltid säger, "Det är aldrig bara en som gör fel när två personer bråkar." , Min mormor hon är klok hon!
Jag blir otroligt frustrerad på att folk verkligen sjunker så lågt och går med i dessa gruppen!
Som sagt, ingen annan har med saken att göra och ändå visar man det för hela världen över facebook!
Människor, tänk lite!

Ursäkta mitt lilla "utbrott", men behövde få det ur mig!
Jag har väldigt starka åsikter och jag står för dem!


Inget "XoXo" här inte!






Kommentarer
Postat av: J´

Då kan jag tycka att om folk vill gå med i dessa grupper så, fine.. men bara för du inte har samma åsikter som de som har gått med i denna grupp har, så betyder ju inte det att dem har fel? De kanske tycker att sina ex är störda.. och du kanske inte tycker det? men låt de som tycker att de är störda tycka det. Alla har sina anledningar osv. (:

2010-02-22 @ 12:29:33
URL: http://Jaamiina.devote.se
Postat av: Sanna Håkansson

Ja, visst det är inte mitt val.

Men påpekar bara att jag tycker att det är fel att göra så i vilket fall som helst.

Jag uttrycker inte vad jag tycker om mitt ex offentligt för det är min ensak.

Jag står för att jag tycker att det är fel och det är min blogg.

Och jag accepterar att alla inte tycker som jag och är tacksam för motargumenten jag får.

Och nu har jag sagt vad jag ville få sagt!

Du känner mig Jamina, du vet hur jag är med mina åsikter! ;)

2010-02-22 @ 15:31:17
URL: http://sannahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0