Chillonsdag!

Missade tåget med några sekunder imorse!
Så fick ta bussen och missade där med första lektionen!

På andra lektionen skulle vi skriva om "Nya krig för nya barn" av Heidi Avellan!
Det var en kränkande text enligt min åsikt eftersom att hon påstår att vår generation ser krig som "World of warcraft och star wars", som om vi var helt dumma hela högen!

Christina bjöd på bokstavskex eftersom att hon inte hunnit rätta våra inlämningar om Rudolf Höss (NEJ, inte Hess!).
Mycket naajs!
Sen slutade vi då.

Jag och Maggis ska flytta till Californien eftersom att vi är trötta på att det snöar!
Och när vi fyllt 18 ska jag, mäg, emma mfl. åka till nyöppnade "Harry Potter-Land" i USA!

Ska nog snart åka till Calle och han insisterar på att bjuda mig på mat!
Men jag vägrar ta emot!

Hörs sen!





XoXo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0