HÖÖKS med mina flickor!

Imorse mötte jag upp Maddi, Malin, Maja & Anna på tågstationen i Bromölla.
10.00 Tog vi tåget ner till malmö, observera att vi köpte biljett på tåget, och det var för det vanliga priset.
Väl framme i Malmö tog vi bussen ut till Jägersro!
När vi är nästan framme säger Maja & Anna som var de enda som visste vart vi skulle av
- Här ska vi av!!
Så jag tryckte på stopknappen, men det visade sig att de hade fel..
och det var senare vi skulle av, men busschauffören slängde av oss för att vi tryckt..
och jag kunde inte hålla käften, så jag käftade emot men ja..
Vi fick gå sista biten, det var inte så långt men ändå!
Jag skulle vilja sätta honom på en buss i bromölla o se hur han klarade sig om vi bara sa att du ska av så nära den affären som möjligt.

Men iallafall, På Hööks var vi i säkert två timmar!
Alla shoppade loss, utom jag.. som inte längre har någon häst att shoppa till!
Men jag köpte iallafall en brun CRW-trjöa och en brun CRW-jack/väst!
Och till mamma köpte jag en lila CRW-tröja!

Sen blev det att käka på donken, fräsh toalett.. hmm.. NEJ.
Men maten var god.. som vanligt.
När vi skulle gå så hängde sig dragkjedjan på min jacka, så vi krånglade med den en stund innan vi gick, eftersom att det var sjukt kallt ute!
Men vi fick ingen ordning på den, förens vi satt på bussen in till stan, med en betydligt trevligare chauför!

Vi missade tåget hem med en minut!
Så vi fick vänta en timme extra, men vi fördrev tiden bra med godis, chips o snack!
Och jag o Malin skulle köpa biljetter på tåget..
Och då fick vi helt plötsligt inte det!!!
Och jag med min stora käft börjar säga emot igen..
Då skriver han en jävla faktura till mig och har mig att visa ID och grejer!
Men Malin glömmer han, så vi delade på priset på min faktura!





TACK FÖR EN BRA DAG!!
<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är inte den enda som råkat ut för det där med biljetten :P jag råkade ut för samma sak när jag skulle hem från k-stad, försökte köpa biljett men hann inte eftersom maskinen inte sammarbetade (visserligen var det hämta ut biljettmaskien)så jag försöker köpa biljett på tåget men får böta 100kr av en man med ett blått och ett brunt öga

2010-01-03 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0