Sorry!

Nu har jag inte uppdaterat på hela helgen, så förlåt för det.
Har bara inte haft tid och de få stunder jag har haft det har jag inte funnit orken.
Men ska börja skriva efter daglistan igen nu och kör på så hårt jag kan och hinner för att komma ifatt!
Men först en review av helgen!

Fredag;
Efter skolan i fredags gick jag och Kempe på stan en stund sedan tog vi bussen ner till Sjöbo för att festa loss. Kvällen blev riktigt nice och vi skaffade oss lite vänner därifrån. Jag dansade även med en jävligt skön snubbe tills han trillade och drog med mig så att jag landade ovanpå honom sedan bytte vi nummer så där lite spontant!

Lördag;
På morgonen åkte vi med Elin hem och hon släppte mig i stan så att jag kunde ta bussen hem för att duscha. Ett par timmar senare kom Kempe till mig igen och vi fixade oss lite sedan drog vi på förfest i Bromölla för att sedan ta bussen till Altona i Sölvesborg. Kvällen var väl duglig, kunde dock varit bättre så Tobbe fick komma och hämta oss redan runt tjugo i ett.

Söndag;

Vi vaknade och redan innan vi hunnit gå upp ur sängen knackar Kempes mamma på dörren och skulle hämta henne. Sen blev det upp till stallet för mig på träningstävling med Cleo. Han var inte direkt på humör men när han väl började lyssna så hoppade han hur fint som helst. Jag tar inte tävlingar så seriöst så jag är ganska nöjd ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0