Dag 05 – Min bästa vän

Jag har många bra vänner men har aldrig riktigt haft lyxen att ha en bästa vän.
Men nu kan jag ärligt säga att jag har en vän, som är mycket bättre än alla andra.
Dock är säkert inte jag hennes bästa vän, men det gör inget för hon är bäst ändå!

Personen jag kallar min bästa vän är Amanda Kempe!
Utan henne hade jag inte tagit mig igenom de värsta dagarna så bra som jag gör.
Är det någon person jag alltid kan lita på, så är det henne.
Hon finns där för mig, dag som natt.
Jag gör mitt bästa för att vara en lika bra vän som hon är för mig tillbaka.
Hon ignorerar mina dåliga egenskaper och lyfter fram de som är bra.
Hon är anledningen till att jag orkar gå till skolan tidigt på morgonen och stanna kvar hela dagen.
Hon är solen de dagar då det regnar och värmen de dagar det snöar.
Hon ger mig kärlek när den tagit slut från alla andra håll.
Jag älskar denna flicka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0