Dag 03 – Mina föräldrar

Väljer nog att bara skriva om min mamma här.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här då jag inte är så bra på att beskriva henne.
Satu heter hon och flyttade hit från Finland som .. 2 eller 4 år, minns inte exakt.
Hon är nu mera "Ensam mamma söker" vilket också råkar vara hennes favoritprogram.
Jag har många gånger försökt pusha henne till att söka, men hon vill absolut inte vara med i tv.
Men att vara med på bild här i bloggen kommer hon minsann inte att slippa!

Hästar har hon alltid hållt på med och det är tack vare henne jag började redan när jag var fyra år.
Facebook och något gott att tugga på är vardagsnjutning för henne och på helgerna går hon gärna ut med sina kompisar även om hon kör ibland så ska hon minsann med!





Kommentarer
Postat av: Sannas mamma

Är detta en kontaktannons? Bättre kunde jag inte skrivit den själv :) När det kommer ett tv-program som heter "Ensam mamma söker bonde", DÅ söker jag...kanske! Eller inte...

2010-12-01 @ 21:27:18
Postat av: Lilitha

Vad gulligt du skriver om din mamma...



Angående ut ur kroppen upplevelser....ha du lämnat kroppen också? Kram Lilitha

2010-12-01 @ 23:44:04
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: jezzie

Åh, tack detsamma! :D

2010-12-02 @ 07:49:24
URL: http://jezziies.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag lägger till dig nu:)

2010-12-02 @ 08:09:16
URL: http://denendaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0