1 December

Idag är det den första December vilket borde innebära julstämning, eller?
Jag känner då inte den minsta lilla julstämning..
Någon som har några tips på hur man får lite mer stämning?
Man kanske borde ta och baka något?
Borde nog köpa en chokladkalender så att man kan räkna ner till julafton åtminstone.
Det snöar jätte mycket här, snöflingorna är säkert 1cm i omkrets.

Lite julmusik kanske borde ge mer stämning?
Fast, jag sitter här och lyssnar på Keffat Liv - När Ikväll Jag Tänder Ett Ljus
Och bara för att texten är som den är, så betyder det inte att jag pundar.
Faktum är att jag aldrig har provat och inte har några planer på det heller.


Klicka på bilden för länk till albumet på spotify!


Kommentarer
Postat av: olivia

Ska vi följa varandra med bloglovin? xD

2010-12-01 @ 17:52:52
URL: http://denendaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0